خواهشا
 
My Elysium
درس معلم گر بود زمزه ی محبتی جمعه به مکتب اورد طفل گریز پای را
پنج شنبه 21 مهر 1398برچسب:, :: 20:5 ::  نويسنده : faraz khanbabaei       



نظرات شما عزیزان:

احسان بلا
ساعت20:27---13 آذر 1390
سلام

خوبی پسر دایی چه خبر عالییییییییییییی بود حال کردم تو دنیای مجازی مواظب باش راهتو گم نکنیاااااااا به من سر بزن راستی لینک کردم


مهدی
ساعت13:53---14 آبان 1390
سلام وبلاگت حرف نداره امیدوارم که تو هم به وبلاگ منم بیایی وبلاگم www.yazamen aho .loxblog.com بیایی.

هادي
ساعت21:16---6 آبان 1390
سه شنبه بيا خونه ما اقاي نويسنده . عاليهhttp://loxblog.com/images/smilies/smile%20(25).gif

مهدي
ساعت20:58---6 آبان 1390
عالي بود:

زلزله
ساعت18:31---24 مهر 1390
با سلام خدمت دوست عزیزم
امیدوارم حالت توووووپ باشه
وبلاگت حررررررررف نداره من که خوشم اومد ایشالا بترررررکه چشم حسود
دوستم اگه وقت کردی به وبلاگ من هم سر بزن
راستی روی تبلیغات کلیک کن
ممنون.منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

کوه با نخستین سنگ‌ها آغاز می‌شود و انسان با نخستین درد. در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی کرد- من با نخستین نگاه تو آغاز شدم.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان My Elysium و آدرس brokenangles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان